vrijdag 3 februari 2012

Het grootste landzoogdier op aarde

7 opmerkingen:

Moeke zei

Wat ben ik fier : mijn kleinzoon heeft een eigen blog . Proficiat hoor Bas ! Ik hoop nog heel veel over de natuur te vernemen via jouw blog .
Moeke

Bas zei

'k Zal het proberen!

Peggy zei

Proficiat Bas ! Ik kom zeker regelmatig piepen op jouw blog. Het ziet er mooi uit. En ik wil ook niet dat door de mens dieren uitsterven. Zullen we hier samen iets aan doen ?
Peggy

Bas zei

Dankjewel juf Peggy! Tuurlijk gaan we er samen iets aan doen!
Bas

Gert zei

Dag Bas.
heel knap, neem rustig je tijd om hem groter te maken. door al wat je tegen komt over uitstervende dieren en of uitgestorven dieren.
maar er val iets op, ik heb nog geen buizerd gezien.
tip http://www.youtube.com/watch?v=Ga5qoDAplzM

goetjes

Bas zei

Ik zal het erop zetten!

Oma en Opa zei

Mooie blog hoor Bas. We hebben ervan genoten.
Doe zo maar verder. Het is goed dat mensen bezorgd zijn voor de dieren.
Wij houden daar ook van.

Opa en Oma